Töögraafik

3 lihtsat asja, mida jälgida töögraafiku koostamisel

Ideaalse töögraafiku poole püüdlevad paljud juhid. Kahjuks suudavad seda pakkuda aga väga vähesed.

Isegi vaatamata asjaolule, et tehnoloogia muudab töögraafiku koostamise protsessi aina lihtsamaks ja lihtsamaks.

Pole vahet, kas teil on kasutusel mõni töögraafiku koostamise programm, Microsoft Excel või paber ja pliiats, on olemas kindlad asjad, millest tuleb kinni pidada.

Siin artiklis toome välja kolm näpunäidet, mida järgida oma meeskonnale ideaalse töögraafiku koostamisel.

1.Tunne oma meeskonda

Meeskonna tundmine on võibolla isegi kõige olulisem osa töögraafiku koostamisel. Me toome selle eraldi punktina välja, kuna paljud juhid ei tee oma tööd hästi, kui nad ei tea oma töötaja täit potentsiaali.

Miks on meeskond ettevõtte jaoks nii tähtis? Seda sel lihtsal põhjusel, et oma meeskonna tundmine võimaldab Teil teha tarku valikuid, et tõsta äri edukust ja produktiivsust.

Oma meeskonnaliikmete hästi tundmine annab Teile suure planeerimisvabaduse, et sobitada kokku õiged oskused, tugevused, nõrkused ja isikuomadused.

Selle protsessi lihtsustamiseks soovitame teha nimekirja, mis võiks sisaldada järgmist:

Automatiseeritud tööajatabel päästab liigsetest kuludest

Muutes kiiremaks tööaja arvestuse tabeli täitmise protsessi, vähendate kulusid ning tõstate efektiivsust

Kui vaatate seda nimekirja, on Teil lihtsam leida õige inimene õige vahetuse jaoks. Täiendage oma nimekirja jooksvalt.

Kui panete kirja töötajate oskused ja omadused, saate täieliku pildi iga meeskonnaliikme kohta. Info Teie töötaja oskuste ja omaduste kohta muudab järgmise sammu kordades lihtsamaks.

2. Loo töögraafikud oma pädevamatest töötajatest lähtudes

Me kõik teame, kes on meie ettevõtte pädevamad töötajad. Kui Te seda veel ei tea, on aeg koostada eespool mainitud nimekiri.

Mõelge selliste tunnuste peale nagu tõhusus, isiksus, kogemus, ning sellele, kui hästi sobib teie töötaja teiste kolleegidega.

Kui olete oma nimekirja paika saanud, siis planeerige õiged inimesed sellesse vahetusse, kuhu nad kõige paremini sobivad.

See täidab kaht eesmärki:

3. Töögraafiku koostamine võimalikult kiirelt

Uue töögraafiku avalikustamine on töötajatele alati närviline aeg. Peale töögraafiku kättesaamist hakkavad töötajad enda vaba aega planeerima ja vaatama, kas graafik on väga konfliktne.

Teie töötajad vajavad seda aega kohanemiseks ning Teie vajate seda aega muudatuste sisseviimiseks.

Sellepärast ongi tähtis, et uue kuu töögraafiku koostamine käiks võimalikult kiirelt ja toimuks varakult.

Kõige ideaalsem variant on see, kui uus töögraafik valmib kaks nädalat enne praeguse graafiku lõppemist. See annab teie töötajatele piisavalt aega, et:

Kõige kiirem ja lihtsam viis töögraafikut töölistega jagada on teha seda mõnes pilvepõhises süsteemis või tarkvaras. See tekitab vähem segadust ja kiirendab protsessi.

Selgituse, mida tähendavad pilvepõhised tarkvarad leiate SIIT

Kokkuvõte

Õiged tööriistad kiirendavad tööd ja muudavad probleemide lahendamise kordades mugavamaks.

Isegi muudel eesmärkidel kasutatavad programmid, nagu Microsoft Excel või Microsoft Word võivad kiirendada töögraafikute koostamise protsessi võrreldes paberi ja pliiatsiga.

Veel lihtsamaks muudavad töö igasugu pilvepõhised tarkvarad.

Tarkvaralisi lahendusi on mitmeid. Kindel peab aga olema see, et tarkvara, mida kasutate või soovite kasutusele võtta, sobib just teie ettevõtte vajaduste ja soovidega.

Automatiseeritud tööajatabel päästab liigsetest kuludest

Muutes kiiremaks tööaja arvestuse tabeli täitmise protsessi, vähendate kulusid ning tõstate efektiivsust
Martin Kruus
07.08.2018

Populaarsemad

Proovi ja säästa oma aega ja raha

Oled juba Begini kasutaja?

Logi sisse Proovi tasuta
Wave