Lahendab ajaarvestuse kontoritöötajatel

Paiksete töötajate saabumised, lahkumised ning klientide ja projektide kuluarvestus lihtsaks

Saab kasutada registreerimiseks juba olemasolevat arvutit

Ei vaja lisatarkvara installeerimist arvutisse, töötab internetipõhiselt

Begin iseteeninduskeskkond sobib ettevõttele, kus kasutatakse olemasolevaid seadmeid (arvutid, tahvelarvutid, nutitelefonid jne), et registreerida töötajate töötunnid.

Ettevõttel on võimalik lasta igal töötajal ise sisestada töötunnid internetipõhisesse keskkonda.

Isikutuvastuseks saab kasutada kasutajatunnust ning parooli. Kogu lahendus töötab internetipõhiselt ning on lihtsasti kasutatav.

Töötaja arvutis
Töötaja APPiga

Kasud

Ole konkurentidest sammuke eespool

  • Paraneb töökeskkonna distsipliin
  • Rahaline kokkuhoid täpse tööajaarvestuse abil
  • Reaalajas informatsioon töötajate saabumiste ja lahkumiste kohta
  • Kaob tunnilehtedega seotud aeganõudev paberimajandus
  • Tööaja arvestus ehk tundide kokku arvutamine muutub automaatseks
Arvuta oma sääst ROI kalkulaatoriga

Kellele sobib?

Kõigile ettevõtetele, kus vähegi inimesed peavad arvet oma tundide üle

Proovi ja säästa oma aega ja raha

Oled juba Begini kasutaja?

Logi sisse Proovi tasuta
Wave