Marico Ehitus: kulusäästlik ja tõhus ajahaldus Beginiga

Marico ehitus logo

Marico Ehitus on väga tegus ehitus- ja insenerifirma, mis loodi 2011. aastal. Sellest ajast alates on töötatud kümnete projektidega. Nende saavutuste seas on mitmed tänapäeva ostukeskused, tehased, elamud ning ka Eesti Rahva Muuseum.

Pärast aastatepikkust kiiret ja tõhusat ehitus- ja inseneritööd märkas Marico aga ühte varjatud probleemi. Üle viiekümne professionaali töötavad aastaringselt erinevatel projektidel ning ajahaldus oli muutumas õudusunenäoks:

Olukord muutus eriti halvaks nende tööliste jaoks, kes töötasid mitmel ehitusobjektil. Raamatupidamisosakonnale tõi see kaasa lisamuresid, kuna nad pidid lahti mõtestama erinevaid märkmeid ja veidraid dokumente. Ka igapäevastes asjades, nagu ületunnid, selgusele jõudmine oli muutumas probleemiks.

„Mitte ainult ei kulutanud meie eksperdid väärtuslikku aega paberimajanduse haldamisele, vaid meil tekkis ka probleem ehitusobjektidest täpse ja selge ülevaate saamisel,“ selgitab Ivar Ruhno, Marico Ehitus OÜ tarnejuht.

Marico Ehituse juhtkond tegi strateegilise otsuse vabaneda ajahaldusega seonduvatest paberitest ja Excelist. Nad hakkasid otsima lahendust, mis peegeldaks ettevõtte väärtusi: see pidi olema lihtne ja tõhus. Kuna suur osa meeskonnast oli pidevas liikumises, pidi aja registreerimine olema väga mugav ja võimaldama mitut sisestusvormi. Pärast Eesti ajahaldustarkvara turu uurimist tõusis selge võitjana esile Begin.

„Me oleme täielikult välistanud tunnilehtede kahekordse sisestamise ja märkimisväärselt vähendanud ajakulu, mida juhatajad peavad kulutama administratiivtööle. Meie raamatupidaja on samuti õnnelik, et ta saab vajalikku osalemisinfot ühest allikast,” ütleb Ivar. „Meil on ajahalduse seadmed erinevatel ehitusobjektidel ning mõned meie töötajatest kasutavad ka mobiilirakendust. Reaalajas ülevaade teeb erinevatel projektidel kulutatud aja analüüsimise, rahavoogude prognoosid ja klientidele arve saatmise palju lihtsamaks.”

Marico Ehitus nautis ka koostööd Begini klienditoega. See oli tõeliselt oluline esimestel päevadel, kui süsteem oli alles uus, sest Begin pakkus kiiret ja toimivat toetust ning oli alati sõbralik ja abivalmis.

„Mitmed meie klientidest on edukad ettevõtted, kes on väga hõivatud edukad olemisega. Seega tuleb juhtkonnale tihti üllatusena, kui nende töötajad on ärritunud ja tüdinenud ning ütlevad: „Ma teen oma tööd, kuid miks ma pean raiskama aega lisapaberimajandusele?!” kommenteerib Roland Prii, Begin OÜ tööaja arvestuse ekspert. „Hästi organiseeritud ajahaldus võib suurendada motivatsiooni ja tõhusust, aga kui see liiga kauaks järelevalveta jätta võib see kujuneda suureks probleemiks. Õnneks sai Marico Ehitus Begini just õigel ajal, et vältida liiga suurtesse pahandustesse sattumist. Ma olen õnnelik, et saime neid aidata.”

Kas teie firma kasutab ikka Excelit ja pabereid töötajate tööaja jälgimiseks? Kas teie raamatupidaja on iga kuu lõpus üle koormatud vigaste tunnilehtedega? Võtke meiega ühendust juba täna!

Ivar Ruhno
04.01.2017

Populaarsemad

Proovi ja säästa oma aega ja raha

Oled juba Begini kasutaja?

Logi sisse Proovi tasuta
Wave