Begin tarkvara on muutumas
Begin tarkvara kasutajakogemuse parandamiseks alustame sellest, millest iga hea ettevõte peaks alustama - klientide tagasisidest. Töötleme pidevalt läbi Teie sisendit ja küsimusi selleks, et suudaksime järgmisi samme Begin tarkvara parendamisel prioritiseerida.
Viimati, kui analüüsisime, mis on meie klientide soovid, kerkisid esile kaks teemat: tarkvara kiirus ja kasutajaliidese lihtsus. Seda silmas pidades on meil hea meel jagada esimest paljudest põnevatest uuendustest.
Tere tulemast uude Begini.
Töötajate nimekirja akna uuendamine ja kiirus
Meie eesmärgiks on tarkvara ülesehitust lihtsamaks ja loogilisemaks muuta ning esimene osa sellest on nüüdseks valmis. Alustasime töötajate nimekirjast ning klientideni jõuab see juba mõne päeva jooksul.
Mis muutus?
- Kiirem nimekirja laadimine
- Kaasaegsem välimus
- Parem kasutajakogemus
Töötaja andmete muutmise akna väljanägemine ja lihtsus
Sellel aastal jõudis meie klienditoe keskkonda 90 piletit, mis väljendasid erineval viisil arusaamatusi töötajate andmete muutmise aknal. See kõik juhtus sellepärast, et kasutajad ei saanud täpselt aru, kust saavad nad lisada töötajatele lisaandmeid ning mis juhtub pärast seda, kui need andmed on lisatud. Peamised küsimused, millega meie poole pöörduti:
- Mis põhjusel tuleb lisada töötajale parool?
- Kuidas muuta töötaja töökoormust?
- Mis erinevus on lepingu tüüpidel?
- Kas kuskile saab lisada töötaja lepingu alustamise kuupäeva?
- Mis juhtub töötaja staatuse muutmisel?
Kõige selle tulemusena oli meie meeskonnal vaja reageerida ja leida lahendus, kuidas muuta töötaja andmete muutmise aken lihtsamaks ja arusaadavamaks.
Mis muutus?
- Kaasaegsem väljanägemine
- Kasutajaliidese optimeerimine
- Andmebaaside kaasaegsem tehnoloogia
Töötaja lisamise akna väljanägemine ja loogilisem ülesehitus
Juba eelnevalt mainitud piletite arvule oli umbes 20% kasutajatest probleeme sellega, et ei saadud aru, miks töötajat ei saa salvestada. Töötajate salvestamise mured tekkisid sellest, et ekraani suurused olid erinevad ja mõndadel juhtudel võis “salvesta” nupp ära kaduda.
Meeskond nägi, et ka see probleem vajab paremat lahendust ning tulemus on järgmine:
Mis muutus?
- Kaasaegsem kasutajaliides
- Loogilisem ülesehitus kasutajaliidesel
- Andmebaaside kaasaegsem tehnoloogia
Kokkuvõte
Begin on liikumas selles suunas, et kogu meie kasutajaliides oleks lihtsam ja mugavam. Teie tagasiside teeb meie meeskonnal töö olulisemalt kergemaks ning loodame, et jätkate sama innukalt tagasiside jagamisega. Eelmainitu on vaid üks väike osa meie plaanidest ning Begini meeskond töötab edasi selle nimel, et juba lähiajal tulla välja uute muudatustega.