3 tarkvara funktsionaalsust, mis muudavad brigaadide haldamise objektidel lihtsamaks
Ehitustegevuse kasvamisel muutub brigaadide haldamine erinevatel objektidel aina keerulisemaks.
Pole üllatav, et aja- ja tööjõukulude haldamine on väga oluline, kuid see on muutunud kaasaegse ehituse mobiilse iseloomu tõttu ka äärmiselt keerukaks.
Seepärast on investeerimine lihtsasse ja taskukohasesse tööaja arvestuse tarkvarasse ehitusettevõtjatele üsna oluline.
Tööjõukulude täpne jälgimine ja samal ajal haldusprobleemide minimaliseerimine võib ehitusorganisatsioonidele tunduda ebareaalne, kuid hästi valitud tarkvaraga on see võimalik.
Kui teate, kus Teie töötajad parasjagu on, millise projektiga tegeleti ja millal saabuti või lahkuti, on ettevõttel oluliselt lihtsam:
- Hinnata paremini ja prognoosida tööjõukulusid
- Töötada veel efektiivsemalt
- Esitada klientidele täpseid arveid
- Hinnata töö tasuvust
Nende eesmärkide huvides toome järgnevas välja kolm tarkvarafunktsionaalsust, mis aitavad ehitusettevõttel hallata töötajaid palju lihtsamalt.
1. GPS-i võimalus
Ehitustöö mobiilse iseloomu tõttu võivad meeskonnad ringi liikuda üle terve riigi.
Ülevaate puudumine lihtsustab töötajatel tundide lisamist, tekitab ebaefektiivset tööd ja vaidlusi. Kõik see on kaotatud aeg, mida brigaadijuhid saaksid kasutada palju otstarbekamalt.
Reaalajas töötavad GPS-punktid lisatakse töötajate tunnilehtedele, kui töötajad registreerivad end teatud objektil.
Automatiseeritud tööajatabel päästab liigsetest kuludest
See kehtib ka siis, kui brigaadi-või objektijuhid registreerivad meeskonna ise.
Selline suhtlus kontori ja töötajate vahel tähendab karistusmäärade vähendamist, muudab tööjõukulud täpsemaks ja suurendab tehtud töö tootlikkust.
2. Brigaadifunktsionaalsus
Paljud ehitusettevõtted on kaalunud tarkvara soetamist, kuid mõistnud selle kasutamise keerukust, kuna töölised on vanemaealised ja puudub vahend tööaegade registreerimiseks.
Ülesanne delegeeritakse edasi brigaadi- või objektijuhile, kes täidab tabeleid töötajate eest manuaalselt, mis sunnib neid kulutama tunde paberimajandusele kontoris.
Siiski on olemas tarkvarasid, nagu näiteks Begin-tarkvara, mis on probleemidest sammu võrra ees ja leiab neile kiire lahenduse.
Begini brigaadifunktsionaalsuse abil on brigaadijuhtidel võimalik töötajaid individuaalselt (või terve meeskond korraga) tööle registreerida vaid mõne nupuvajutusega.
Töötaja objekti vahetamisel või töö muutmisel saada valida vastavad töötajad ja muuda vajalikku infot kõigest mõne nupuvajutusega.
See oleks kasulik tööriist Teie brigaadijuhile, millega kokku hoida paberimajandusele või erinevate raportite koostamisele kuluvat aega.
3. Võrguühenduse puudumise tugi
Probleem, mis võib tekkida, kui töötajatel pole mobiiltelefonis internetti või kui ettevõte tegutseb piirkonnas, kus ei ole levi.
Tänu tehnoloogia arengule on ka see probleem lahendatav.
Begin tarkvaras saavad brigaadijuhid oma meeskonna tööle registreerida, objekte lisada või kulukohti muuta isegi siis, kui puudub internetiühendus.
Mobiiltelefon salvestab andmed mällu ja edastab need tarkvarasse sel hetkel, kui brigaadijuht läheb internetiühendusega piirkonda.
Brigaadijuhid ei pea muretsema, et andmed on poolikud või et hiljem on need vaja tagantjärgi sisestada ja selleks veel aega kulutada.
Kokkuvõte
Tööjõu- ja tööaja jälgimine on aastaid olnud ehitusettevõtete jaoks suur katsumus, kuid arvestage, et kulude kontrollimise ja prognoosimise suutlikkus on ellujäämise küsimus.
Õnneks on tänapäeva taskukohane tarkvaratehnoloogia muutnud selle probleemi vähem teravaks tänu erinevatele funktsionaalsustele, mis muudavad kogu haldusprotsessi kordades efektiivsemaks.